Hva Jeg Pakket: Phuket, Thailand

Hva Jeg Pakket - Phuket, Thailand / Kjærlighet I En Koffert

(svart tank, stripete skjørt, gullkjede, veske, chambray tank, svarte shorts, floral tank, hvite shorts, flip flops, turkis kjede, badedrakt, kjole)

jeg pleide å være en over-packer. Jeg pleide å ta med 5-10 ekstra antrekk når jeg gikk et sted, men da jeg ble vant til å reise og pakke livet mitt i en koffert, skjønte jeg at jeg ikke kunne gjøre det lenger. Å ta budsjettflyselskaper begrenser virkelig mengden ting du kan ta med på grunn av deres strenge bagasjeregler, og det siste jeg vil gjøre er å angre på det jeg tok med meg. Disse reisebilder vil være rundt for alltid, og jeg ønsker ikke å se tilbake og huske hvor ubehagelig jeg var i det cringe-verdig antrekk jeg måfå pakket.

nå hver gang jeg forbereder meg på en tur, tar jeg litt tid til å plukke ut og prøve på antrekk-tilbehør og alt – for å sikre at jeg ikke vil ha en dressingkrise når jeg er der. Jeg pakker vanligvis en ekstra antrekk eller et alternativt stykke eller to – bare hvis jeg ikke er i humør til å ha det jeg planla. Noen ganger søker jeg på nettet for forslag til hva jeg skal ta med til et bestemt sted og bruker disse guidene som et hoppepunkt for å pakke min egen koffert.

PHUKET OUTFIT 1

Kjøp denne looken:
  • Geometrisk Kjole: Forever 21 (lignende, lignende)
  • Halskjede: Alex Woo (lignende)
  • Veske: Target (exact) – brukes med denne kamerainnsatsen

jeg hadde dette antrekket på vår første dag. Dette er en av mine favoritt kjoler fordi det er så behagelig. Det var flott for sightseeing I Patong og middag. Jeg hadde også det til frokost neste morgen, som er når bildet ble tatt. Jeg opprinnelig hadde det med min favoritt grønne anheng halskjeder, men jeg tilfeldigvis forlot den i garderoben Av Patong mall mens vi gjorde noen rask shopping (ugh).

Nyttårsaften, Kamala Beach, Phuket, Thailand-loveinasuitcase.com

Kjøp denne looken:
  • Svart slips tank (nøyaktig, lignende)
  • Stripete skjørt: Alltid 21 (lignende)
  • Lang kjede: Loft (lignende)
  • Bow kjede: Aldo (lignende)
  • Armbånd: Charlotte Russe (lignende)
  • Tan sandaler: Target (lignende)

jeg hadde opprinnelig planlagt å ha noe mer avansert På Nyttårsaften, men siden vi bare bodde på feriestedet, bestemte jeg meg for å gå for noe litt mer behagelig. Jeg er glad jeg gjorde fordi vi endte opp med å bare henge ut på stranden.

Kjøp denne looken:
  • Floral tank: Kohls (lignende, lignende)
  • Hvit shorts: Urban Planet (lignende, lignende)
  • Halskjede: Icing (lignende)

jeg hadde på seg dette antrekket da vi våget seg ut Til Phuket town. Det var perfekt for å vandre rundt i byen og ha middag på en uformell restaurant.

Kjøp denne looken:
  • Chambray tank: JCPenney (lignende, lignende)
  • Svart shorts: Urban Planet (lignende, lignende)
  • Naken flip flips (nøyaktig)

Dette er hva jeg endte opp med på vår båttur med min badedrakt under. Jeg elsker at jeg hadde muligheten til å holde brystet dekket når vi var i solen siden det er der jeg vanligvis brenner først. De svarte shorts viste skitt eller vann. Jeg tok også min sarong for seg mens min dress var våt. Vi ble bedt om å fjerne skoene våre før vi kom på båten(det anses uhøflig å ha på seg sko inne I Thailand, så jeg gjetter at det også går over til båter.)

Tanker:

Siden jeg holdt fargene mest nøytrale, kunne jeg lett ha remikset disse elementene for å lage noen flere antrekk og slitt de andre elementene jeg pakket, men ikke hadde på seg (2 kjoler, et andre stripet skjørt og noen flere halskjeder). Legg til en annen badedrakt, og du har en hel ukes verdi av antrekk!

hvis jeg måtte gjøre det igjen, ville jeg pakke en mer praktisk badedrakt coverup siden min sarong egentlig ikke fungerte for vår båttur-kanskje en som dette eller dette.

Vil du se resten av turen vår? Sjekk ut disse innleggene:

• 4 Phuket, Thailand: Del 1
  • Nyttår I Phuket,Thailand
  • 4 Dager I Phuket, Thailand: Del 2