Online Class: American Literature Review

Lese og lære Om Amerikansk litteratur er synonymt med å forstå historien og kulturen i en nasjon som har gjennomgått dramatiske sosiale, økonomiske og kulturelle endringer i sin relativt korte historie. Dette kurset er en gjennomgang Av litteraturen I Amerika og menneskene som gjorde Det, fra tidligste dager til i dag. Lær om de store litterære bevegelsene; realisme, romantikk og transcendentalisme og forfatterne som har bidratt betydelig til utviklingen Av Amerikansk litteratur i sine ulike aspekter.

hvis du leter etter testprep eller gjennomgang for skole eller høyskole eller bare interessert i å forstå endringene I Amerikansk litteratur for din generelle pedagogiske forbedring, vil dette kurset møte dine behov.

Emnemotivasjon

Amerikansk Litteraturgjennomgang:

dette fascinerende kurset fokuserer på å gjennomgå litteraturen I Amerika og menneskene som skapte Den, påvirket den og gjorde den til hva den er i dag. Vi vil undersøke De tidligste dagene Av Amerikansk litteratur frem til i dag. Studentene skal lære om de store litterære bevegelser-alt fra realisme til romantikken til transcendentalisme og forfatterne som har bidratt vesentlig til utviklingen Av Amerikansk litteratur i sine mange varierte aspekter. Studentene vil forstå hvordan Amerikansk litteratur har utviklet seg til sin nåværende form og vil forstå de grunnleggende fundamentene som dagens Amerikanske litteratur er basert på.

Amerikansk Litteratur 101 gir en lett å følge tidslinje og inneholder en kort oppsummering av store forfattere og deres verk. For å forstå historien og kulturen til en nasjon som har gjennomgått dramatiske sosiale, økonomiske og kulturelle endringer, er det viktig å forstå opprinnelsen til litteraturen som skapte slike enorme endringer. I Tillegg, studenter Av Amerikansk litteratur ofte finne seg å se verden rundt dem med en økt forståelse av kulturelle endringer der ute.

Enten du er ute etter testforberedelse, vurderer for videregående skole eller høyskole, eller du er bare interessert i å forstå Hva Amerikansk litteratur er og hvordan den utviklet seg til hvor den er i dag, vil dette kurset være ideelt. Du vil være i stand til å få tilgang til nettfora og delta i diskusjoner med andre online studenter og du vil ha online tilgang til din instruktør, som vil være i stand til å svare på alle spørsmål som du måtte ha.

Studenter Av Amerikansk Litteratur 101 vil bli utsatt For Historien Om Amerikansk litteratur og se hvordan det gjelder litteraturen i dag. Studenten vil oppleve veksten Av Amerikansk litteratur fra kolonitiden gjennom Borgerkrigen og til slutt ende opp med å undersøke Den Amerikanske litteraturen i dag. Studentene skal undersøke deres favoritt typer Amerikansk litteratur og vil lære å spore utviklingen av faget.

Studentene vil også få mulighet til å undersøke slike områder som:

* Innledning: Studentene vil at lesing og læring Om Amerikansk litteratur er viktig for å forstå historien og kulturen I Den Amerikanske nasjonen – og vil se At I motsetning til noe annet land i verden, Amerikansk litteratur var flerkulturell i sin opprinnelse.

· Kolonitiden gjennom 1750: Studentene skal undersøke hvordan myter og muntlige legender Av Indianerne, hvorav mange ikke har skrevet språk, påvirket Amerikansk litteratur. I tillegg vil studentene se hvordan Det er en sterk Skandinavisk innflytelse i tidlig Amerikansk litteratur. Derfra vil studenten se hvordan Puritanismen hadde så stor innvirkning på de tidligste former For Amerikansk litteratur.

* skriftene fra Den Revolusjonære Perioden frem til 1820: Studentene vil se hvordan skrivingen i denne perioden hovedsakelig var offentlig skriving-brev og brosjyrer og erklæringer, samt taler og essays. Studenten vil lære Om Abigail Adams og hennes skildring Av Koloniallivet i hennes brev, samt se hvordan Hector St. John Crvecoeurs «Letters from an American Farmer» begynte starten på det som skulle bli «smeltedigel» nasjonal identitet. Studentene vil også se Hvordan Benjamin Franklins skrifter har utholdt seg gjennom moderne tid og oppdage Thomas Jeffersons påvirkninger i etableringen av Uavhengighetserklæringen.

· blomstringen Av Amerikansk Romantikk fra 1820-1865: Studentene skal lære de 4 viktigste romantiske temaene I Amerikansk litteratur, og vil forstå hva opprinnelsen Til Amerikansk Romantikk er. I tillegg vil verkene til slike store forfattere som Washington Irving, James Fenimore Cooper, Herman Melville Og Edgar Allen Poe bli undersøkt.

* skriftene til En Kontinental Nasjon: Studentene vil undersøke Mark Twain og hans kreasjoner, Samt Jack London, Emily Dickinson og vil undersøke hvilke Afroamerikanske og Indianske forfattere blomstret i denne tidsperioden.

* skriftene fra 1900-1920: studenten vil undersøke forfattere Som Robert Frost Og Henry James, Samt William Butler Yeats og T. S. Eliot. I tillegg skal studentene undersøke Harlem Renaissance og se hvordan det har påvirket moderne verk. Dikteren Langston Hughes vil bli diskutert, sammen med dramatikeren Eugene O ‘ Neill.

* skriftene fra 1920 til i dag: Studentene skal undersøke verk av forfattere i denne perioden, og se hvordan de påvirket dagens kultur.

Amerikansk Litteratur 101 er et kurs som er perfekt for studenter, akademikere og for alle som er nysgjerrige på hvordan skriving i dag har utviklet seg fra tidlige tider. Pakket med nyttig informasjon, grundig innsikt og presentert på en interessant og pedagogisk måte, er det et must-have kurs for alle som søker å berike sine kunstneriske ambisjoner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.