băiatul care se strecoară în fereastra dormitorului meu de Kirsty Moseley : recenzie de carte

X

Am Înțeles!

reclame

15825486evaluare poveste: 5/5 stele

scurt rezumat de la Goodreads :

Amber Walker și fratele ei mai mare, Jake, au un tată abuziv. Într-o noapte, cel mai bun prieten al fratelui ei, Liam, O vede plângând și urcă prin fereastra dormitorului pentru a o mângâia. Această acțiune declanșează o relație de dragoste / ură care se întinde pe parcursul următorilor opt ani. Liam este acum un jucător încrezător, flirty, care nu a mai avut niciodată o iubită. Amber este încă afectată emoțional de abuzul pe care l-a suferit din mâinile tatălui ei. Împreună fac o pereche puțin probabilă. Relația lor a fost întotdeauna una stâncoasă, dar ce se întâmplă când Amber începe să vadă cel mai bun prieten al fratelui ei puțin diferit? Și cum va reacționa fratele ei, care a fost întotdeauna puțin supraprotector, când va afla că perechea se apropie?

punctul meu de vedere:

” Uau…!”a fost primul meu gând când am terminat cu această carte.Chiar nu mă așteptam la o poveste de calitate de 5 stele, deoarece am citit o mulțime de recenzii negative despre această carte, în principal despre cât de ridicolă sună povestea (cu chestia „oală” de 4000 de dolari – un pariu pe care fată reușește să-l culce pe Liam mai întâi) și cum Liam este prea perfect…etc. Nu pot spune că nu sunt de acord cu aceste comentarii, dar îmi place cum lovey dovey povestea este…..(*suspin*). Sunt un fraier când vine vorba de acele povești dulci și romantice, oricât de ridicolă ar suna povestea. Deci, da … cred că cartea merită un rating de 5 stele.

această poveste este despre Amber, care a fost abuzată fizic și Sexual de tatăl ei de când avea cinci ani. Amber nu a fost singura victimă, deși, Jake, fratele ei a fost, de asemenea, abuzat în mod constant (numai fizic). Până într-o zi, Jake și Liam (cel mai bun prieten al lui Jake și vecinul lor) l-au prins pe tatăl lui Jake și Amber încercând să o violeze pe Amber. Desigur, Amber de atunci este cicatrizată și are întotdeauna coșmaruri. Atunci Liam, a cărui fereastră a camerei este orientată direct spre camera lui Amber, se strecoară în camera ei și o îmbrățișează și o consolează. În cele din urmă,” dormitul împreună-noaptea ” a devenit o rutină. Tehnic, Liam a început să se strecoare în camera lui Amber cu mult înainte ca tatăl ei să o abuzeze sexual. Liam s-a strecurat în camera lui Amber când a văzut-o plângând din camera lui, avea opt ani atunci. Amber are șaisprezece ani când tatăl ei a încercat să o violeze.

majoritatea poveștii este de fapt din POV-ul lui Amber, care apoi trece la POV-ul lui Liam pentru câteva capitole. Cred că este o notă frumoasă pentru poveste, deoarece am ajuns să știu ce gândește Liam de fapt. Acest lucru face Liam sunet mult mai uh….ireal. Ceea ce vreau să spun este – știu că tipi ca Liam cu siguranta nu exista. Este prea perfect, dar hei…nu este nimic greșit să-ți imaginezi că există tipi ca Liam (*râde*). Deci, cu siguranță îmi place acest personaj Liam. Ei bine…..Și Eu îl iubesc pe Jake. Protecția Lui față de Amber m-a făcut să-mi doresc să am un frate mai mare ca el.

sper că toată lumea nu se va supăra cât de perfectă este povestea, deoarece cărțile sunt singurul „loc” în care imaginația nu ar trebui să fie limitată.

citat preferat:

niciunul din această carte.