chlapec, který se vplíží do okna mé ložnice od Kirsty Moseley: Recenze knihy

X

Mám To!

inzeráty

15825486hodnocení příběhu: 5/5 hvězdy

stručné shrnutí od Goodreads :

Amber Walker a její starší bratr Jake mají urážlivého otce. Jednou v noci nejlepší přítel jejího bratra, Liam, vidí, jak pláče a leze oknem své ložnice, aby ji utěšil. Tato jedna akce vyvolává vztah lásky a nenávisti, který se rozprostírá v příštích osmi letech. Liam je nyní sebevědomý, koketní hráč, který nikdy předtím neměl přítelkyni. Amber je stále citově zjizvená ze zneužívání, které utrpěla v rukou svého otce. Společně tvoří nepravděpodobný pár. Jejich vztah byl vždy skalnatý, ale co se stane, když Amber začne vidět nejlepšího přítele svého bratra trochu jinak? A jak bude její bratr, který byl vždy trochu přehnaně ochranný, reagovat, když zjistí,že se pár blíží?

můj názor:

“ Wow…!“byla to moje první myšlenka, když jsem skončil s touto knihou.Opravdu jsem nečekal příběh o kvalitě 5 hvězdiček, protože jsem četl spoustu negativních recenzí o této knize, hlavně o tom, jak směšný příběh zní (s 4000 dolarovou “ pot “ věcí-sázkou na to, které dívce se podaří spát Liama jako první) a jak je Liam příliš dokonalý … atd. Nemohu říci, že s těmito recenzemi nesouhlasím, ale miluji, jak je příběh lovey dovey…..(*povzdech*). Jsem blázen, pokud jde o ty sladké a romantické příběhy, bez ohledu na to, jak směšný příběh zní. Takže jo … myslím, že kniha si zaslouží 5 hvězdičkové hodnocení.

tento příběh je o Amber, která byla fyzicky a sexuálně zneužívána jejím otcem od svých pěti let. Amber však nebyla jedinou obětí, její bratr byl také neustále zneužíván (pouze fyzicky). Až jednoho dne Jake a Liam (Jakeův nejlepší přítel a jejich soused) chytili Jakeova a Amber otce, který se pokoušel znásilnit Amber. Samozřejmě, jantar je od té doby zjizvený a vždy má noční můry. To je, když Liam, jehož okno pokoje směřuje přímo do Amberina pokoje,vkrádá se do jejího pokoje, objímá ji a utěšuje ji. Nakonec se“ společné spaní v noci “ stalo rutinou. Dobře, technicky se Liam začala vkrádat do Amberina pokoje, než ji její otec začal sexuálně zneužívat. Liam se vplížil do Amberina pokoje, když ji viděl plakat ze svého pokoje, tehdy jí bylo osm. Amber je šestnáct v době, kdy se ji její otec pokusil znásilnit.

většina příběhu je ve skutečnosti z Amber ‚s POV, která se pak na několik kapitol přesune na Liam‘ s POV. Myslím, že je to příjemný dotek příběhu, protože jsem se dozvědět, co Liam je vlastně myslí. Díky tomu Liam zní mnohem více uh….skutečný. Chci říct – vím – že kluci jako Liam rozhodně neexistují. Je příliš dokonalý, ale hej … není nic špatného si představit, že kluci jako Liam existují (*směje se*). Takže rozhodně Miluji tuto postavu Liama. Dobře…..Já Jakea taky miluju. Jeho ochrana jantaru mě přiměla, abych měl staršího bratra, jako je on.

doufám, že každému nebude vadit, jak dokonalý je příběh, protože knihy jsou jediným „místem“, kde by představivost neměla být omezena.

oblíbená nabídka:

žádné z této knihy.