eu, care s-a scufundat în inima lumii rezumat și recenzii

recenzii Media

” debut fermecător…Vocea unică-lirică și interogativă, este suficient de puternică pentru a purta povestea, dar linia complotului de conservare adaugă un impuls suplimentar.”- Publishers Weekly
” Berman este unul dintre cei mai celebri scriitori moderni în limba spaniolă… utilizarea narațiunii la prima persoană încurcă în mod eficient cititorul…. Atât plin de umor, cât și emoționant, acest roman se întreabă în cele din urmă dacă cuvintele sunt lucruri în sau despre lume.”- Library Journal
„o revelație strălucitoare a unei povești…”- Rolling Stone (Mexic)
” un roman extraordinar sensitivity…it te va mișca mai mult decât îți poți imagina.”- El Mundo(Spania)
„talentat dramaturg Mexican și romancier Sabina Berman’ s Me, care Dove în inima lumii a câștigat inima mea, și va ta….Karen Nieto, care progresează de la nepoata nearticulată, la Tuna boathand, scafandru, savant de colegiu, ecologist marin, magnat de afaceri, călător în lume – și, da, chiar eșec total – oferă cititorilor săi o privire de neuitat a deliciilor, comediei și suferinței pe care fiecare dintre noi o experimentează în cele din urmă pe măsură ce ne scufundăm în inima lumii fragile, în continuă schimbare.”- Laura Esquivel, autoarea cărții Like Water for Chocolate

aceste informații despre mine, care s – au scufundat în inima lumii prezentate mai sus, au fost prezentate pentru prima dată în „The BookBrowse Review” – revista de membru BookBrowse și în buletinul nostru săptămânal „Publishing This Week”. În cele mai multe cazuri, recenziile sunt în mod necesar limitate la cele care ne-au fost disponibile înainte de publicare. Dacă sunteți editorul sau autorul și simțiți că recenziile afișate nu reflectă în mod corespunzător gama de opinii media disponibile acum, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj cu recenziile mass-media pe care doriți să le vedeți adăugate.
orice „informație a autorului” afișată mai jos reflectă biografia autorului la momentul publicării acestei cărți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.