mig, der dykkede ind i verdens hjerte Sammendrag og anmeldelser

Medieanmeldelser

” fortryllende debut…Den unikke stemme-lyrisk og spørgsmålstegn, er stærk nok til at bære historien, men bevaringsplotlinjen tilføjer et ekstra løft.”- Udgivere ugentligt
” Berman er en af de mest berømte moderne forfattere på det spanske sprog… brug af førstepersonsfortællingen sammenfiltrer læseren effektivt…. Både humoristisk og rørende, denne roman sætter i sidste ende spørgsmålstegn ved, om ord er ting i eller om verden.”- Library Journal
” en strålende åbenbaring af en historie…”- Rolling Stone
” en roman af ekstraordinære sensitivity…it vil bevæge dig mere, end du kan forestille dig.”- El Mundo (Spanien)
“begavet Meksikansk dramatiker og romanforfatter Sabina Berman’ s Me, der dykker ind i verdens hjerte har vundet mit hjerte og vil dit….Karen Nieto, der skrider frem fra uartikuleret niece, til tunfisk bådhånd, dykker, college savant, marine økolog, business tycoon, verdens rejsende – og, ja, endda total fiasko – giver sine læsere et uforglemmeligt glimt af lækkerierne, komedien og den hjertesorg, som hver af os i sidste ende oplever, når vi dykker ned i hjertet af den svage, stadigt skiftende verden.”- Laura Eskvivel, forfatter af Like vand til chokolade

denne information om mig, der dykkede ind i hjertet af verden vist ovenfor, blev først vist i “Bogbrugsanmeldelsen” – Bogbrugs medlemsmagasin og i vores ugentlige nyhedsbrev “Publishing this uge”. I de fleste tilfælde er anmeldelserne nødvendigvis begrænset til dem, der var tilgængelige for os inden offentliggørelsen. Hvis du er udgiver eller forfatter og føler, at de viste anmeldelser ikke korrekt afspejler den række medieudtalelser, der nu er tilgængelige, så send os en besked med de almindelige medieanmeldelser, som du gerne vil have tilføjet.
enhver “forfatterinformation”, der vises nedenfor, afspejler forfatterens biografi på det tidspunkt, hvor netop denne bog blev udgivet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.