mig, som dök in i hjärtat av världen sammanfattning och recensioner

Media recensioner

” entrancing debut…Den unika rösten-lyrisk och ifrågasättande, är kraftfull nog att bära historien, men bevarandeplotlinjen ger en extra boost.”- Publishers Weekly
” Berman är en av de mest berömda moderna författarna på spanska… användning av förstapersonsberättelsen förvirrar läsaren effektivt…. Både humoristisk och rörande, denna roman ifrågasätter slutligen om ord är saker i eller om världen.”- Library Journal
” en lysande uppenbarelse av en berättelse…”- Rolling Stone (Mexiko)
” en roman av extraordinära sensitivity…it kommer att flytta dig mer än du kan föreställa dig.”- El Mundo (Spanien)
” begåvad mexikansk dramatiker och romanförfattare Sabina Bermans Me, som dyker in i hjärtat av världen har vunnit mitt hjärta och kommer ditt….Karen Nieto, som går från oartikulerade systerdotter, tonfisk boathand, dykare, college savant, marin ekolog, business tycoon, world traveler – och, ja, även totalt misslyckande – erbjuder sina läsare en oförglömlig glimt av läckerheter, komedi och heartbreak var och en av oss i slutändan upplever som vi dyka in i hjärtat av den tuffa, ständigt föränderliga värld.”- Laura Esquivel, författare till Like Water for Chocolate

denna information om mig, som dyker in i hjärtat av världen som visas ovan presenterades först i ”The BookBrowse Review” – BookBrowse ’ s membership magazine, och i vårt veckovisa nyhetsbrev ”Publishing This Week”. I de flesta fall är recensionerna nödvändigtvis begränsade till de som var tillgängliga för oss före publicering. Om du är utgivare eller författare och känner att de recensioner som visas inte korrekt återspeglar utbudet av medieutlåtanden som nu är tillgängliga, skicka ett meddelande till oss med de vanliga medierecensionerna som du vill se tillagda.
varje ”författarinformation” som visas nedan återspeglar författarens biografi när den här boken publicerades.